dinsdag 31 mei 2011

Shoppen in.......Nijmegen

Vandaag laat ik jullie weten waar ik het vaakst shop en wat de leukste winkels zijn in Nijmegen.
Nijmegen is de oudste stad van Nederland! En zelf vindt ik ook een van de leukste steden , hangt altijd een goede en gezellige sweer.

Hier een top 5 van mijn favo winkels:

* H&M (er zitten er drie in Nijmegen : Tienermode,Herenmode,Kinder/Dames/Heren mode) zelf vindt ik de tienermode de leukste vestiging
*Lady Sting de lady sting vindt ik een erg leuke winkel ze hebben er erg leuke kleding (vooral de tops en de T-Shirts)
*HEMA blijft een leuke winkel , de make-up vindt ik daar erg goed!
* V&D (vroom en dreesman) I love warenhuizen
* Tosti world daar hebbenn ze de lekkerste tosti's

ik hoop dat jullie het leuk vinden,
Liefs Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten