zondag 29 mei 2011

Max mascara (action) waterproof

Zoals belooft heb ik voor jullie de mascara van MAX getest en vandaag komt dan eindelijk de review:

De mascara komt in een mooie zilveren verpakking die heel erg groot is.
Door de flits van de camera kon ik er geen foto's van maken helaas.

Net als de verpakking is het borsteltje ook BIG dat is in dit geval wel een nadeel omdat je het borsteltje er erg moeilijk uitkrijgt.
De mascara vindt ik echt heel erg vies ruiken (een beetje naar verf)

Maar..........................................
De mascara is erg fijn en goed hij blijft lang en goed zitten en de mascara brengt fijn aan!
Voor die prijs vindt ik het zeker een aanrader (1.59 incl. een oogpotloodje en oogschaduw palletje die heb ik nog niet getest)

Als je niet zo'n hoog budget hebt is het zeker een aanrader en hij is zeker de moeite waardt om te proberen

Liefs,Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten